Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden ’Veel gestelde vragen’. Mocht de door u gezochte vraag hier niet tussen staan, laat ons dit dat weten via info@hoisite.nl

Holland Optical Instruments bestaat 20 jaar

U kunt Holland Optical Instruments tijdens kantooruren (08:30 - 17:15) bereiken voor vragen met betrekking tot: Service, Storingen, het inplannen van een servicebezoek en voor het bestellen van verbruiksartikelen. Mocht u een vraag over een offerte of een order hebben raden wij u aan om contact op te nemen met uw accountmanager.

De showroom van Holland Optical Instruments is gevestigd op de Verrijn Stuartweg 42, 1112 AX te Diemen. Klik hier om ons op de kaart te vinden en direct uw route te bepalen.

Holland Optical Instruments wordt vertegenwoordigd door Harm Mulder.

Harm Mulder is bereikbaar op het volgende nummer:     +31 (0)6 12 44 88 40

Holland Optical Instruments is gespecialiseerd in het leveren van in het leveren van een compleet instrumentarium voor inslijpateliers, refractie inrichtingen en diagnostiek binnen de optiek. Holland Optical Instruments is al ruim 20 jaar exclusief dealer voor het zeer complete, betrouwbare en gebruiksvriendelijke programma.

Als u de klanttevredenheid enquête ingevuld heeft worden uw antwoorden gebruikt om een algemeen beeld te creëren over de prestaties van Holland Optical Instruments. Hierdoor zijn wij steeds beter in staat om onze prestaties op uw verwachtingen af te stemmen.

Voor instrumenten en slijpapparatuur die zijn aangeschaft bij Holland Optical Instruments belt u voor onderhoud, service of storingen met de HOI Helpdesk: 020-6 950 951 bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). Hier kunt u uw probleem of vraagstuk doorspreken en een als nodig een afspraak inplannen. De uitvoering van de onderhouds-, service of storingsafspraak wordt in opdracht van HOI uitgevoerd door Optic Works.
 

De technische service van HOI is samen gegaan met de technische afdelingen van Essilor Instrumenten en O’Max in een nieuwe organisatie: Optic Works. Uw vertrouwde service monteur is onderdeel van het Optic Works team. Optic Works verricht alle installatie, onderhoud, service activiteiten en storingen van geleverde instrumenten door HOI. U kunt in contact komen met uw vertrouwde monteur via de HOI Helpdesk: 020-6 950 951.
 

Alle verbruiksartikelen en vervangende onderdelen kunt u telefonisch bestellen bij HOI: 020 - 5 696 555 bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). 
 

Met uw vragen over uw Service Contract kunt u terecht bij de HOI: 020 - 5 696 555  bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). Service en onderhoud dat binnen dit contract valt wordt in opdracht van HOI verricht door Optic Works.
 

Met uw vragen over de HOI Phoropter onderhoudsservice kunt u terecht bij de HOI: 020 - 5 696 555  bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). De HOI Phoropter onderhoudsservice wordt in opdracht van HOI verricht door Optic Works.
 

- U plaatst uw opdrachten voor service, reparatie en gebruiksartikelen zoals gebruikelijk bij: HOI Helpdesk: 020 - 6 950 951
- Uw opdracht komt direct bij het Optic Works service team terecht
- Optic Works coördineert de planning en uitvoering van uw opdracht
- HOC verstuurt de factuur nadat de opdracht is voltooid

Per 1 juli 2015 is de technische service van HOI samengegaan met de technische afdelingen van Essilor Instrumenten en O’Max in een nieuwe organisatie: Optic Works.
 
Optic Works is een Optic Service Organisatie die de implementatie, onderhoud, service en storingen verricht aan de optische instrumenten en inslijpapparatuur geleverd door Holland Optical Instruments. Het Optic Works team bestaat uit ervaren Service Engineers met brede actuele kennis en vakmanschap over een breed spectrum van merken.

Meer informatie kunt u vinden op www.opticworks.nl.
 

Optic Works verricht alle installatie, onderhoud, service activiteiten en storingen van geleverde instrumenten door HOI. Alle activiteiten worden in opdracht van HOI uitgevoerd. Om in contact te komen met Optic Works kunt u bellen naar HOI Helpdesk: 020-6 950 951 bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15).
 
 

Optic Works verricht alle installatie, onderhoud, service activiteiten en storingen aan de door HOI geleverde instrumenten. Alle activiteiten worden in opdracht van HOI uitgevoerd. De uren die de Service Engineer aan uw instrument werkt op locatie of in de werkplaats in Diemen plus de benodigde materialen/ vervangende onderdelen worden via HOC aan u gefactureerd. Voor al deze gefactureerde werkzaamheden en artikelen gelden de algemene voorwaarden van HOI. 

HOI BV wordt opgenomen in HOC BV
Met ingang van 1 juli 2017 komt de HOI BV te vervallen en opgenomen in HOC. Holland Optical Instruments behoudt de commerciële naam voor de promotie en verkoop van de instrumenten. HOC zal vanaf die datum voor de facturatie en financiële coördinatie zorgdragen.

Voor vragen over uw aanschaf kunt u contact opnemen met uw HOI Accountmanager of bellen met de HOI: 020 - 5 696 555 bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). 
 

Voor de exacte routeplanning van de Optic Works team is de dag voor het geplande bezoek om 16:00 uur  bekend.  Wilt u de exacte tijd weten wanneer de Optic Works Service Engineer bij u zal arriveren, dan kunt u bellen naar HOI Helpdesk: 020-6 950 951 bereikbaar tijdens kantooruren (8:30 – 17:15). 
 

Adresgegevens

  • Holland Optical Instruments
    Verrijn Stuartweg 42
    Industrieterrein "Verrijn Stuart"
    1112 AX DIEMEN

  • Showroom
    Verrijn Stuartweg 42

Contact opnemen